Brief

VOORSTELLING IN ONTWIKKELING

Dagelijks maak je zo’n 35.000 keuzes. Van onbeduidende besluiten tot levensbepalende beslissingen.

Laat je in de dansvoorstelling Brief meevoeren in een terugblik op het leven. Zou je als je alles over kon doen dezelfde keuzes maken? Zou je dezelfde persoon zijn in andere omstandigheden? En ben je tevreden met de persoon die je bent geworden?

Van energiek tot verstilling, van spektakel tot bezinning; in een bijzondere fusie van dansstijlen – waaronder urban, klassiek ballet en moderne dans – nemen de dansers van Evolutio je in een theatrale voorstelling mee in een verleden met pesterijen, onzekerheid, depressie en eenzaamheid, maar ook een leven gevuld met plezier, vriendschap en liefde.

Initiatief
Evolutio is een regionaal dansgezelschap bestaande uit talentvolle dansers met professionele ambities. Hoofdchoreografen zijn Tim Aafjes en Lidy Toebes-Hungerink, zij worden ondersteund door gastchoreografen Fleur Swienink, Manou te Voortwis, Femke Rijks, Hellen Schieven, Romy Houwers, Kimberley Meijer en Charlaine Dollekamp.

Speeldata
Brief is zaterdag 26 november om 20.15 uur te zien bij Theater De Storm in Winterswijk. De ticketprijs bedraagt € 22,50.