Helpt u ons mee?

Stichting Evolutio kan niet bestaan zonder de hulp van sponsoren, fondsen, subsidies en schenkingen. Draagt u het danstalent in Oost Nederland ook een warm hart toe? Help ons dan een handje en neem eens een kijkje bij de verschillende sponsormogelijkheden. Heeft u geen bedrijf: kijk dan eens bij de opties om vriend te worden van Stichting Evolutio en zo een steentje bij te dragen

Word Vriend van Evolutio

Voelt u zich betrokken bij Evolutio of draagt ons een warm hart toe. Dan nodigen we u graag uit voor een vriendschap. Het belang van uw steun is groot. Met uw financiƫle bijdrage draagt u daadwerkelijk bij aan de kwaliteit van de voorstellingen en activiteiten van Evolutio.

U bent al Vriend van Evolutio voor 50 euro per jaar. Daar staan natuurlijk exclusieve voordelen tegenover.

Supporter van Evolutio

Heeft u een bedrijf en wilt u graag bijdragen aan het succes van Evolutio, word dan Supporter van Evolutio. Dankzij onze supporters kunnen wij ervoor zorgen dat Evolutio blijft voortbestaan en mooie dingen kan blijven maken.

U bent al Supporter van Evolutio voor 250 euro per jaar. Daarvoor krijgt u natuurlijk zichtbaarheid van uw bedrijf terug.

Sponsor Evolutio

Wilt u bijdragen aan de ontwikkeling van danstalent in Oost Nederland, word dan sponsor van Evolutio. Met uw hulp kunnen we ervoor zorgen dat talenten niet het hele land door hoeven te reizen, maar gewoon in hun eigen regio een podium krijgen en mogelijkheden om samen met ander talent door te groeien naar een nog hoger niveau.

Er zijn diverse sponsormogelijkheden, startend vanaf 500 euro per jaar. Daar stellen wij natuurlijk een aantal mooie dingen tegenover.

Interesse om vriend, supporter of sponsor te worden? Stuur ons een mailtje!

Mede mogelijk gemaakt door

We worden ondersteund door:

Onze partner

Onze sponsoren

Wij zijn onze sponsoren erg dankbaar

Namens alle dansers en Stichting Evolutio willen wij al deze sponsoren bedanken dat zij de dans in Oost Nederland een warm hart toedragen.