Klaverstraat

Programmaboekje

Klaverstraat 2023

vrijdagVerhaal

Klaverstraat, wat overdag lijkt op een vredige buurt, verandert in de avond in een grimmig straatbeeld. Elk huisje heeft z’n kruisje en iedereen gaat hier op zijn eigen manier mee om. Een groep buurtbewoners houdt alles goed in de gaten…

De voorstellingen, met 55 dansers in de stijlen Urban en Moderne dans, vinden plaats in de Mattelier in Groenlo. Bij deze dansproductie zijn de deelnemers minimaal 10 jaar oud. De zaal wordt omgetoverd tot een echte straat: “Klaverstraat”, waardoor je als kijker het gevoel krijgt een onderdeel te zijn van de buurt.

Naast Tim Aafjes bestaat het artistieke team van deze productie uit Femke Rijks en Charlaine Dollekamp. Zij waren eerder als als gastchoreograaf betrokken bij Evolutio, en nu dus ook in het artistieke team. Daarnaast zijn er ook bij deze productie weer een aantal gastchoreografen.

Deze voorstelling was vrijdag 17 en zaterdag 18 november 2023 te zien bij De Matterlier in Groenlo.